// Be Mine Forever ♥
ΣrneyAfeyza'♥


Follow!















Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

MALAS NAK BUAT. HEHE :D


Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Erney Afeyza 2012.


ABCDE.
Saturday, June 9, 2012 , 6:59 AM , 0 Comment[s]
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
.
.
.
.
.
.
.

HOLAAAAA!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Semalam aku rindu gila mati dekat ex. Taktahu kenapa, agak semalam macam mati mati ikan kot. Just nak hilangkan perasaan rindu semalam tuh. Ajak ibu pergi city centre. Tempat tu lah kitaorang pernah date, tapi mostly dekat Villagio. Disebabkan Villagio terbakar tinggal city centre je lah tempat ynag boleh hilangkan rindu -_- Pujuk ibu 2/3 jam kot, k. Lepas pada tuh ibu kata ' okay lah, jom kita pergi. siap siap lah sekarang ' kita punya tak sabar nak pergi tempat aku pergi dengan ex tuh sampai siapsiap cepat gila =.= haha k. Masa dah sampai city centre semalam. Terus ajak ibu pergi makan, adik2 kata nak makan dekat Applebees. Tapi aku paksa ibu ajak makan dekat Noodle house. Sebab apa ibu tanya? Aku pun jawab ' saja je, rindu nasi goreeng ' K, tipu je tuh. Padahal sebab aku pernah makan dengan ex aku and Imran kawan baik aku dekat situ. Kita orang share Nasi goren, yummm. Sweet dak? Tak kan , tahu :*and satu Fresh orange. Semalam makan dekat situ and aku makan exactly sama benda macam aku makan dengan ex =.= ya Allah, jejak je kaki dekat Noodle house tuh, terus teringat dekat dia, serious rindu :( Tapi tak tahu lah dia rindu aku ke tak kan? tak apa lah ;) hee, tempat aku duduk semalam SEBELAH tempat yang aku duduk dengan dia. Haha, tak tahu nak cakap apa aih, rindu memang terlampau rindu sangat AZ! Mood aku semalam pun macam setan, haha. jahat kan? :D serious susah gila nak lupekan dia -_- macam hilang anak je and susah nak cari. Maybe sebab aku dah terlampau sayangkan dia kot? KOT lah kan . XD

Wey kau mamat kering, aku rindu kau lah bongok! rindu aku tak? tak kan ok tkpe. huhuh, aku ingat nak get together balik dengan kau on 30th may haritu, sempena 5th bulan kan. tapi sebelom tu kau dah sakitkan hati aku dengan flirting dengan kawan baik aku. Kata nya plan nak buat aku couple balik dengan kau llah kan? Serious, plan kau tuh memang tak guna lah. Plan kau buat aku benci kawan aku sendiri tahu tak?
Memang aku tak sepatutnya jealous sebab aku bukan siapa siapa untuk kau, tapi agak2 lah kan. Kau tahu aku sayang kau lagi, and kau tahu yang aku nak kau lagi. Tapi .... takpe lah. Lupekan :) So yeah, harap kau bahagia dengan hidup sekarang, hope kau dapat perempuan jauh lebih baik dari aku. Eh, lepas pada aku dengar kau dah over aku, haha berkecai bhai :P Tapi tkpe lah, tak larang pun. Sebab you deserve better than this ;) Oh and tahniah lah sebab dah Graduate, wah dah habis sekolah dia -,- jealous gilaaa~ Kau masuk lah year aku, biar aku jadi kau. hehe, aku nak habis sekolah cepat. Tak sabar nak kahwin. HAHA joke! apa apa lah. Tapi aku betul2 rindu kau semalam. Tuhan saja tahu, dalam bilik aku tuh. Penuh dengan barang barang kau kasi aku. Kalau nak tahu, gelang, cover bb, rantai aku bawak pergi sekolah. Cover bb memang 24/7 aku pakai, gelang tak lah, sebab dah putus kan, tinggal kenangan je. Gambar-2 kau dengan aku semua aku simpan dalam tahu Usb. Tiap tiap malam aku bukak laptop , Facebook and stalkk kau punya Profile dekat Facebook, yeh aku tahu kau tak pernah pun buat macam tuh sebab dah rapat dengan perempuan lain kan? heee ayt tkpe :) Aku tahu kita dah tak bersama kan tapi bila aku tengok wall post, chats and gmbar kau dengan perempuan lain nakk je aku tumbuk minah tuh habis habis, serious kot -_- tapi kalau aku buat macam apa kau buat kat aku, agak2 kau marah tak? hoho tkpe lah weyyy, k lah bye! kau dah tawan hati aku sepenuhnya tapi sayang. Kita takde jodoh. Syg kau gilagila. Feyzamier tetap dalam hati aku tau :* muah kiri kanan. Kbye.