// Be Mine Forever ♥
ΣrneyAfeyza'♥


Follow!















Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

MALAS NAK BUAT. HEHE :D


Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Erney Afeyza 2012.


Astarafirullah :'|
Sunday, December 18, 2011 , 4:24 AM , 0 Comment[s]
Okay, Salam semua :] Today, pija nak share apa yang pija lalui haritu, semalam dan hari ini. Kay, so 2/3 hari yang lepas, pija teramat depressed, mcam orang gial, tak boleh pikir apa-2, selalu marah-2 orang tak tentu pasal :/ k menyesal sangat. Ufft, kay to be honest lah , pija sayang sangat dekat Abu Zarrin Daud ya, Di mata orang dia makhluk sial, sebabkan dy pernah sakitkan pija dlu? Okay i dont care, tapi di mata pija dia amat sempurna sekali ;) kerana itu pija tak dpat nak lupakkan dia secepat ini, and dia pun pernah sangat buat hidup pija sempurna , k terima kasih sangat-2 pija hargai semua itu. tapi pija tak hargai apa yang dia dah buat dkt pija 2-3 hari ni ._. Nak tahu dia buat apa ? okay pija cerita.

Wednesday 14th December : pija dpat tahu dari akak ngan abah yang kita org ada Competition untuk Wakil Malaysia, so kita cepat-2 cari orang, lepas dah dpat orang terus kita orang cri lagu and terus practice sebab competition tuh hari Jumaat. So kita orang sempat practice untuk 2 hari SAHAJA. Competition tuh kena perform bagai, macam _|_ aja -,- so pija time tuh memang takda mood langsung nak practice, tapi disebabkan dyorg , pija sanggup concentrate on the dance kay. So practice-2 without stopping, k frust gila ._.

Thursday 15th December : Hari khamis tu ada Sports Day dekat skolah. #SHIT (!) Pagi-2 nak pergi skolah tu pun, pija marah-2 orang tk tentu pasal -,- (Mcam banggang je aku ni) kay menyesal gila babengg ._. Sampai skolah je, cikgu panggil, dy kata pija kena pergi padang SEKARANG sebab pija sign up untuk High Jump. #Benggang gila -,- Time tuh pija tk rasa pija boleh buat, pija ckp la pija tk pndai, and plus pija tk berpikir apa time sign up, then cikgu ckp, Takpa, skrng tkda org nak ganti, sbab pija sorang je yang pndai men High Jump. Wadafak? O.o Okay so then pija terus pergi padang, 2-15 minit tunggu turn year 9/10 Girls High Jump, Makin lama makin nervous haa, kwan pija dtg, dy tnya, (Kau ni mesti ada problem kan? mesti kau pikir psal Abu Zar tu kan? alarhai, sial lah mamat tu) Kay pija dah geram -,- pija tengking lah dia, Tapi sumpah tk sengaja ! time tuh mmng babeng lah :'( sorry sngt-2 . Then turn pija kena main tuh, ya Allah -,- macam apa ja kan? tapi Alhamdullilah boleh buat :) Penat sangat-2 , pening, muntah pulak tuh dkat skolah -,- #k, sabar. Balik skolah terus kena practice dekat Aerobic room Dekat Waha, untuk Dance tuh -,- ufft, Sabar je lah. Bnyk kali kena marah dari Kakak sebab tak concentrate, #k sorry kak. :/ Kita orang practice-2 dari pukul 2:00 petang smpai 10:30 malm without stoping, #Rasa tk mcam mana pija rasa? :/ k sabar. 

Friday 16th December : pergh, bagun awal jgak lah hari tuh, kul 6/7 pagi dah bagun, sebab nak practice :'| penat nyaa, kay , so then practice-2 dengan mood nya tuh, frust nya tuh, semua ada lah ! Then lepas practice siap-2 and terus gerak pergi Qatar National Day Event Hosted By The Ministry Of Interiors. makin lama, makin nervous aku dibuatnya ha :/ kay, so then sampai tuh, kena register, kita oraang yang ke 2nd last -,- bongok nya, dah lah ada 17 performances, gila lama menunggu #menyirap aku ni ha ._. kay so then, time tunggu tuh, kita orang practice la kjap, alhamdullilah, semua step-2 okay ja. then , Dh perform, dah lega dah apa lah, then men phone, bukak fb -,- bukak profile Abu, then ternampak mamat yang pija benci di dunia called Aiman Heesham/Aiman Badrul. pergh macam-2 duk mengata-2. nak tahu apa dia kata? (Erney bodo , erney slut, erney motherfucker, erney pukimak, erney sial) boy, dont call me tht if you dont know me well -,- and plus thanks alot, hargai sangat2 -,- :( Tetiba air mata mengalir banyak ;( 

  Kay nampak? An ordinary girl with a broken smile </3 I'd tell people I hate you. I could never hate you. But I want to. This person is not in a good mood.

#Ya Allah, Tabahkan aku dengan semua dugaan kau :'(

Boy, I love being hurt by you, know why? In every pain i feel, i know that Im moving up toward to my special one.You mean so much to me, & I'm just scared that one day I'll mean absolutely nothing to you.The only people worthy to be in your life are the ones that help you through hard times, and laugh with you after the hard times pass.I tried to be perfect to your eyes, but i can't :'( I keep thinking of how much I love talking to you. How good you look when you smile. How much I love your laugh. replaying pieces of our conversation laugh at funny things that you said or did. I've memorized your face & the way that you look at me. I catch myself smiling again at what I imagine. I know one thing for sure, for once I don't care, I cherish every moment I have with you.You promise to me that you won't leave me, I will keep your promise. You promise to me that you won't hurt me again, I will keep you promise. You promise me you won't do the same thing to me as you did before, I will keep your promise. But, did you just broke your promise boy?I know who I am just a small girl in the world >,< I'm not perfect, I never tried to be. I’d rather live my life knowing that I’m not perfect, than spending my whole life pretending to be.If you don't like my words, don't listen. If you don't like my actions, turn your head. It's as simple as that.♥ I learned the real meaning of love. Love is absolute loyalty. People fade, looks fade, but loyalty never fades. You can depend so much on certain people, you can set your watch by them. And thats love, even if it doesn't seem very exciting.Tolong paham AKU? when i say i love you, please think it's true. When i say forever, know i'll never leave you, when i say goodbye, Promise me you won't cry. Cause the day i'll be saying that would be the day i die :) People hide their sadness behind a fake smile :') Kay, Im trying to get over you. But dont worry, you'll always in my heart boy :*

Lots of love Erney ♥