// Be Mine Forever ♥
ΣrneyAfeyza'♥


Follow!















Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

MALAS NAK BUAT. HEHE :D


Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Erney Afeyza 2012.


Frust x terkata. ):
Friday, October 14, 2011 , 12:17 PM , 0 Comment[s]

okay malam ni frust gila sial laa ni haa -,- dari pade hari yang saya putus . 
sampai sekarung FRUST x berhenti ! >,< And korung 100% suke sangaat kan tngk aku merane mcm ni ?! Aku tau aku x layak untuk dia. tapi korung x leh ker paham aku skit jer?Aku sayang dia sensangat ! Dah bengkak habis mate aku duk menangis jaa setiap malam. :'(

Ye, saya tau sensangat ape kata2 orang, kalau ada jodoh, x kemana. and kalau dah gembira jagan gembira terlebih sebab, akhir akhir nya mesti diakhirkan dengan kesedihan yang amat lukee. Malam last saya chat dengan dia, oke oke jer. besok2 , ya allah, hancur beraai </3 
ada sesiapa paham x cm mane saya rasa time  tuh ?


Ya Allah, ada dpat rasa macam mana aku rasa x time baca ni semua ? :/ Tiba2 malam ni Terlebih frust sensangat :/ lepas dpat tahu semuanya dari sahabat dia ): kalau lah saya tahu ni semua. Saya bersumpah , x kan pernah couple dngan dia. :/

Ya Allah, kuatkan lah akuuu, tabahkan lah aku ;( Allahakhbar ;/ Sangat2 frust :/ 
Dah x tahu ape lagi nak buat ! Ape yang saya boleh bat , menanges sepanjang masee. 
Iám lying about being hurt, cuz they've see me laughing all the time. but they do know I laugh becuase to keep myself from crying for him :(

Hmm. lagi beberape minggu je lagi Anniversary kite kaan sygg ? ;( kalau lah kite couple lagi. Alangkah bahagia nya hidupp saya :/ Sayaa sejujur2 nyer dengan awak, kenape buat saaya merane macam ni ? :/ 
Saya tau awak rindukan diaa. and saya x halang skit pun ! Satu jaa saya mintak.Tolong jangan buat perkara yang sama lagi dekat dia taau ? :D 

Saya Bahagia tengok awak bahagia mcm ni ;] harap2 xde orang yang sakittkan hati awak ye syg :D 
Whenever you need me, just call me from your heart, i will be there for you whenever you need me :) Saya betul2 nak menangis tengok semua gambar2 kite time webcam smasma2. Semua tu cuma Kenangan yang paling manis dalam hiduup saya. :D caye larh. 

Bila2 masaa pun , Pintu kunci hati saya cumaa untuk awak sahaje. No one can replacee youuu. And saya sejujur - jujur nyer kepade awak.Saya sayangkan awak sangat2, walaupun sesakit mane pun hati saya. saya tetap sayangkan awak. Semua kata2 awak saya akan simpan dihati :D dan x kan pernah hilangg :D 

Saya sentiasa berdoa untuk awak, semoga awak dapat pikat hati dia balik yer ;) jangan pernah menyerah :D
Allah S.W.T sahaje yang tahuu, sebesar mana saya sayngkan awak selame 1 Bulan 8 Hari :(
Tapi x pew. sejauh mane pun awak berade, hati saya tetap nekad and tetap untuk awak sahaje. Saya akan cuba menerima takdir2 ini :D Selamat tinggal awak :]] Saya sayaang awak sangat <3 ;* and I'll always do :D


*The Story of an ordinary girl are ending up here )':*