// Be Mine Forever ♥
ΣrneyAfeyza'♥


Follow!















Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

MALAS NAK BUAT. HEHE :D


Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Erney Afeyza 2012.


Sadddness daaayy!
Monday, September 5, 2011 , 4:46 PM , 0 Comment[s]

Aaah, sumpah aku DOWN gile time neeee . ttataaao naa ckap ape daa :/ 
aku nagis seesaaaak2 -,- cm sial ! 
salah ker lao aku nak tnye knape ?
aku tnyee sebab aku kesah psal kau ! tu jer ! = =''
tapi koa x pernah paham aku kan?!?!?!?!?!?! DAH DAH laa ! 
dah penad dah aku nages sebab laki ! x kan koa juggaaaak !
koa janji tanakk buad aku nagis ! tapi asal buad jugak ?
manew janji janji kao yang dlu ????
MANEW?!?!?!?!?! 
Kasaar nyer kau dgn aku en ? yee, aku tao aku sapew -,-
Smpai hati kao buad aku cmnie  :/ sumpah aku x caye koa boleh buad aku cm ni.
Sumpah aku berharap sangat satu hari nanti , koa akan datang dekat aku , dan bertanye dekat aku , "siapa lebih penting? Saya atau hidup awak?" aku akan cakap hidup aku lebih penting dari kau ! -,-
and kau akan berjalan kaki and tak pernah tahu yang kau lebih penting dari hidup aku !
sumpah kau memang penting dalam hiidup aku ! Ily more than anything else ! 
Tolong lah jagan buad aku mcam ni lagi, :/ 
aku sayang kao sesangat ! :(
Ilysfdm bie :/ 


#24 AUGUST 2011 ♥