// Be Mine Forever ♥
ΣrneyAfeyza'♥


Follow!















Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

MALAS NAK BUAT. HEHE :D


Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Erney Afeyza 2012.


Raya Sakaan ♥
Saturday, September 3, 2011 , 8:04 PM , 0 Comment[s]
Assalamualaikum :)
Sapa tak jawab, dosa lah, sape yang dosa? pija ker korung? korung lah ! :p
Eheh, so mcam mnew raya ?
Best ? mesti best an ;D bnyak dpat duet rya?
Alang alang dah dpat bnyak duet raya tu kan, 
belanja-belanja larh dekat pija ni yaa :D 
Waah, hari ni dah Raya ke-6 ;) cepat nyer masaa berlalu :]
eheh, arini pown ari yang pija pegi Dukhan, waaa, 
Nak jmpe nak jmpediaa kan kankan?
jmpe sape ek? hektuih, sapa g an lao bukan si biey tersayunk 
Abu Zarrin Daun .  ♥
Insyallah dpat jmpe, ;D wah excited gilos kod. hikshiks
haaaaaa, nak pija share smthing ark ?
Nak nak nak? 
Nak tengok gmbar2 and pakaian pija pakai Time Raya pertama Hingga laarh Raya ke-5 :D

 ErneeyAfeeyza ♥ Raya Pertama 



 ErneeyAfeeyza ♥ Raya Kedua 


 ErneeyAfeeyza ♥ Raya Ketiga


 ErneeyAfeeyza ♥ Raya Ke Empat 


 ErneeyAfeeyza ♥ Raya Ke Lima 


Haaaaa , lao naak tao jugak, Raya Ke Lima, pija ngan BF pija pkai baju same kaler tao :p 
hueheu, bukan tatao papew, kami mmng dah janji nak pakai baju kaler puteh.
mula2 nya, mmng pegi umah yang sama tao.tapi mama pija dpat jemputan last minit.
And satu lgi, time uh kiteoang dekat ngn umah oang tuh,
so kiteoang pegi umah Aunty Opy dlu larh.
Lepas pegi umah Aunty Opy barulah pegi Rumah Aunty Suria. 
Smpai2 tuh, dpat msj dari BF pija, dia balik, dia pegi CityCentre, wallah man. 
macamm nak nages kod, tapi takpew.
hari ni pija insyallah kod jumpa dia. ;]
aah, tade aaaaa, nak jumpe jugak. HAHA !
memaksa noh :p ceh tade aa, men men jer, Insyallah kod :)
K ler, baaaai . xD
Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin yer  ♥