// Be Mine Forever ♥
ΣrneyAfeyza'♥


Follow!















Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

MALAS NAK BUAT. HEHE :D


Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Erney Afeyza 2012.


Kami jes ♥
Sunday, August 28, 2011 , 6:59 PM , 0 Comment[s]
Assalamualaikum ! :')
Pernah dengar pasal budak remaja stylo x? x pernah eh?? hampo ni membuang waktu der.
meh sini pija nak ckap :D tapi baca ni tokseh nak ngantuk lah eh? kang pija baling air :p
Sebelom bace, mulakan dengan ? Bismisllahirohmanirohim :D hehe. aku ckp bnyk da.
ni haa, 3 budak senget duk tngkp gmbr Tutup Muka. style an an?
tokseh nak niru meniru lah. kang ade yang masuk ICU :]
Nak pija share x? Tapi lau pija dah share tuh.
Tolong lah x payah nak Backstabb ayyt?
Sebab, pija paling benci lau orang Backstabb tntng pija or even kwan rapat pija.
Escpecially Sara Ibrahim , Ojie Han and Chahi Guetta :D
Pija mintak sangat tolong, x payah nak sibuk hal oang okay? :D
nah nii laaaaaaaaaah kami Jes :* ♥
Jes stand for Jihan , Erney and Sara ♥

So tokseh nak ckp kami godik aa, Tengok diri sendiri kay? :D

This is Jes ♥


Hello ! Ni aku Pija pijapijapijapija ;]


Ni madu aku yang tersayang :D sayang madu ketat2 :]


Yong ni, Aku sayang jugak ! dia ROCK ! tiap ari, but skrg dah GurGirl ;]


Kalau x suka , jagan tengok kaay? :D Terima Kasih banyak2 :D
For Jes :D Sayaang korung der ! :D
KETAT2 tau ! :D hhehehe
K larh, smpai sini jer larh yer. 
BABAI <3 :*